S: Picasso II Grafikkort för Zorro II
Leilf Falkenstrøm
2003-10-26 18:32:29 UTC
Hej!

Har ett Picasso II grafikkort för Zorro II till salu. Vad kan ett sådant
grafikkort vara värt ? Går det ens att sälja ?

Detta finns att hämta i Bohus som ligger ca 25 km norr om Göteborg.

Tel. 0707-345474

Mvh. Leilf
Silwer
2003-10-27 17:52:14 UTC
Post by Leilf Falkenstrøm
[...]
allt sånt här går att sälja, det har ju ett visst värde eftersom prylarn
knappast finns längre.
Värdet vet jag inte, men nog kan du få några hundra lltid.
Leilf Falkenstrøm
2003-10-29 04:22:25 UTC
Post by Silwer
Post by Leilf Falkenstrøm
[...]
ok, skulle det vara någon här som läser detta här och är intresserad så
är det alltså bara att ge något bud,

Skulle tro att 500 kr är för mycket, eller ?
Har någon något att byta med så är det också välkommet.

Mvh. Leilf