Cyberstorm mk2 040
K.Eriksson
2003-12-18 22:32:36 UTC
Har ett Cyberstorm mk2 liggandes som jag vill få in i min A3000..

problemmet är jumpers inställningarna, en del säger att jag skall
ändra på 2 och en del 3..

Stämmer dessa J102(BRDCLK)=EXT J104(CPUCLK)=INT???
och en del säger även denna J100(QUADCLK) = EXT

vad säger ni?! stämmer dessa ovan för det första, på a3000 så står
inte EXT/INT på moderkortet som det gör på A4000.. Och det står inget
i cyberstrom manuallen till A3000 förrutom att man skall kolla upp med
återförsäljarn eller verkstad för att få rätt jumper instäld...
K.Eriksson
2003-12-19 16:40:11 UTC
Post by K.Eriksson
[...]
haha nu är julen räddad. fick i gång maskinen. med orginal
uppsättningen av jumprarna... Nu skall det slängas i ett nätverkskort
i masken oxå...

mvh
J.O. Aho
2003-12-19 17:25:13 UTC
Post by K.Eriksson
haha nu är julen räddad. fick i gång maskinen. med orginal
uppsättningen av jumprarna... Nu skall det slängas i ett nätverkskort
i masken oxå...
Det låter ju gött... bra att det löste sig för dig.

Good Jul!!!

//Aho