mkt action
Me
2003-08-22 12:46:20 UTC
var fan är alla? :/
bullit
2003-08-22 17:43:42 UTC
Jag kollar här varje dag iaf.. det har ju varit varmnt o semestertider
juh..
det är väl ingen som har orkat att sitta framför burken då lr?

Me skrev i meddelandet ...
var fan är alla? :/
Me
2003-08-22 18:05:16 UTC
iofs ;)
Me skrev i meddelandet ...
var fan är alla? :/
Mikael Engström
2003-08-23 08:46:47 UTC
Post by Me
var fan är alla? :/
Det verkar inte finnsas så många svenska amigaägare på usenet...
--
.=-----------------------.---------------------------------------------=.
| Regards - Hälsningar | Personlig sida - http://fly.to/diskwasher |
Maybe I'm happy, and I just don't know it.
Krister Lund
2003-08-24 20:43:14 UTC
Post by Mikael Engström
Det verkar inte finnsas så många svenska amigaägare på usenet...
Fast vi är nog en del som kollar in här rätt ofta men inte skriver så
mycket. Det är ju inte lika mycket problem med en Amiga som med en PC. :)
Me
2003-08-24 20:51:41 UTC
Sant sant :))
Janne Johansson
2003-08-25 08:19:55 UTC
Post by Me
Sant sant :))
Post by Krister Lund
Post by Mikael Engström
Det verkar inte finnsas så många svenska amigaägare på usenet...
Fast vi är nog en del som kollar in här rätt ofta men inte skriver så
mycket. Det är ju inte lika mycket problem med en Amiga som med en PC. :)
Sen kommer det inte så mycket nyheter heller. Vilket jag inte vet om
det är bra eller dåligt. =)
Lång såpa har det varit iallafall.
"Backwards compatible" means: "if it isn't backwards, it's not compatible."
G***@canit.se
2003-08-26 19:37:37 UTC
+ On 25-Aug-03 09:19:55
Post by Krister Lund
Post by Mikael Engström
[...]
Vi slipper ju iaf diskussioner om hur man skyddar sej mot den senaste
masken/viruset.

Jag tror jag har spårat och stoppat minst 20 användare med infekterade
windowsmaskiner idag.. *sucka* trots att jag inte befattar mej med
windows på jobbet så blir ändå windows senaste säkerhetsproblem MITT
problem precis hela tiden :P

Mikael Engström
2003-08-26 16:07:17 UTC
Post by Krister Lund
Post by Mikael Engström
Det verkar inte finnsas så många svenska amigaägare på usenet...
Fast vi är nog en del som kollar in här rätt ofta men inte skriver så
mycket. Det är ju inte lika mycket problem med en Amiga som med en PC. :)
Sant. Dessutom är de flesta av de kvarvarande amigaanvändare personer
som använt Amiga länge, dvs, redan kan systemet så bra att de inte
behöver fråga andra om råd/hjälp.
--
[...]
We the court find MS Windows guilty of speeding... Yeah right!